Promocijske softshell jakne, učinkovito promocijsko darilo
Softshell jakne so pravzaprav jakne za uporabo na prostem, ki se lahko uporabljajo za več namenov. Izdelane so iz tkanine, ki vsebuje toplo plast in zagotavlja veliko več udobja kot drugi materiali.
Material je vodoodporen, izjemno zračen, odporen na številne vremenske razmere in dolgotrajen, čeprav ni popolnoma nepremočljiv. Za razliko od hardshell ali vodoodpornih jaken, ki imajo podlogo, so sestavljene iz sodelovanja dveh slojev tkanine. Softshell jakne so stvar redne uporabe ljubiteljev pustolovščin, vendar njihova uporaba ni omejena le nanje. Zaradi cenovne dostopnosti in visoke uporabnosti jih uporablja širok krog ljudi iz vseh področij življenja.
Različne vrste softshell jaken
Softshell jakne so na voljo v dveh različnih slogih: raztegljiva tkanina in membranska. Membranska softshell jakna ima med plastmi materiala povezano vodoodporno pregrado, softshell jakna iz raztegljive tkanine pa ima povrhnjico, ki je odporna na vodo. Kljub vodoodpornemu materialu pa nobena od njih ni popolnoma nepremočljiva.
Softshell jakne iz raztegljive tkanine so bolj prepustne kot softshell jakne z membrano in so primernejše za telesne dejavnosti, kot sta kolesarjenje ali tek. Softshell z membrano so primernejše za dejavnosti na prostem, kjer morda potrebujete večjo zaščito pred vremenskimi vplivi, in so lahko nekoliko težje kot raztegljive tkanine.
Uporaba softshell jaken kot promocijskih daril
Softshell se lahko šteje za učinkovito promocijsko darilo, ki pomaga pri trženjskem vidiku podjetja. Ponujajo številne možnosti za tiskanje poslovnih sporočil ali logotipov in umetniških del. Softshelli so cenovno dostopna, vendar učinkovita marketinška poslovna darila, ki se redno uporabljajo v marketinških kampanjah. Zlasti če se razdelijo kot darila ali dodajo nakupu, jih širša javnost pogosto toplo sprejme in ceni.
K vsemu temu pripomore tudi dejstvo, da naj bi bil povprečni čas ohranjanja softshell embalaže precej dolg. Če primerjamo povprečno življenjsko dobo majice in softshella, vidimo, da se softshell uporablja in ohranja dlje časa. To pomaga pri trženju podjetja, saj se sporočilo ali logotip podjetja dlje časa širi med množice. Zato podjetja običajno vlagajo v takšne trajnostne strategije, zaradi katerih so softshelli zelo priljubljeno in zaželeno promocijsko darilo.
Dejavniki, ki jih je treba upoštevati pred izbiro promocijske softshell jakne
Trajnost in uporabnost
Ta dva dejavnika se lahko štejeta za glavna dejavnika, ki ju je treba upoštevati pri izbiri promocijske softshell jakne. Trajna softshell jakna naj bi imela daljši čas trajanja in bo zato dlje časa promovirala umetniško delo ali logotip med ljudmi, softshell z večjo uporabnostjo pa se bo uporabljal pogosteje in bo pogosteje predstavljen pred očmi množic. Zaradi tega se pričakuje, da bodo ljudje ali ciljno občinstvo veliko pogosteje opazili blagovno znamko ali logotip podjetja, kar bi posledično veliko učinkoviteje izpolnilo cilj podjetja.
Barva
Pomembno vlogo ima tudi barva, saj lahko koristi ali škodi vašim promocijskim prizadevanjem. Pri izbiri promocijskega softa za oglaševanje je običajno priporočljivo uporabiti barve, ki so splošno izbrane in imajo ugled, saj želite doseči svoje trženjske ali oglaševalske cilje. Glede na raziskave so najbolj priljubljene nevtralne barve, kot so siva, črna ali bela, saj jih splošna javnost pogosto uporablja in redno kupuje. Vaš logotip, oglaševalsko sporočilo ali promocijska umetniška dela bodo lepo kontrastirali s temi umirjenimi odtenki. Te barve so tudi elegantne, modne, vsestranske in enostavne za nošenje.
Teža
Teža ali masa softshell jaken je vsekakor pomemben dejavnik, ki ga je treba upoštevati, preden jo izberete za promocijsko darilo. Softshell jakne so lahko različne teže, od 200 g do 500 g. Vodoodpornost softshella je pomemben dejavnik, ki prispeva k skupni masi softshella; bolj kot je softshell jakna odporna na vodo, več naj bi tehtala. Lažje različice imajo raje tekači po poteh in pustolovski športniki, vendar se zdi, da softshell jakne z maso od 250 g do 400 g izbira največ ljudi v množicah, ne glede na namen. Zato je za izbiro promocijske softshell jakne najbolje izbrati takšno, katere teža je v razponu od 250 g do 400 g.
Drugi dejavniki
Nekaj drugih dejavnikov, ki jih je treba upoštevati, so trendovski slog ali moda izbranih softshellov, razumevanje skupine ciljnega občinstva in seveda cena vsake kupljene enote. Modni vidik softshellk igra pomembno vlogo, saj si vsak želi nositi nekaj modnega in kul, zato je treba izbrati promocijsko softshellko z že cenjenim slogom.
Poleg tega se mora izbira promocijske softshell jakne, namenjene promociji otroškega izdelka, vsekakor razlikovati od softshell jakne, izbrane za promocijo ženskega izdelka. Za izbiro popolne promocijske softshell jakne je torej treba razumeti ciljno skupino ljudi, ki jim želite promovirati svoj izdelek. Nazadnje je treba upoštevati tudi ceno vsake marketinške softshell jakne, tako da celotni stroški ne presežejo dodeljenega proračuna kampanje.
Grafično oblikovanje promocijske softshell jakne
Ker je softshell jakna promocijsko darilo, je prikaz vašega sporočila ali blagovne znamke podjetja na njej nepogrešljiv del. Grafike lahko dodamo predvsem s tiskanjem in vezenjem. Ta dva načina sta najbolj priljubljena, če želite na promocijsko softshell jakno dodati želeno grafiko. Zato je pomembno, da poznate vrste softshell jaken, ki so najprimernejše za tiskanje in vezenje, preden izberete najboljši promocijsko softshell jakno v skladu s svojimi zahtevami.
Na splošno velja, da je treba vezenje izbrati namesto tiskanja, da bo promocijsko sporočilo trajnejše. Softshellke naj bi se prale in ponovno nosile in v takšnih primerih se vezenina dobro obdrži, da se sporočilo prikaže dlje časa. Vendar se lahko uporabijo tudi tehnike tiskanja, saj so cenejša in precej dobra alternativa, ki bi verjetno prišla v okvir predvidenega proračuna.
Zaključek
Softshell jakne so zagotovo eno najučinkovitejših promocijskih daril, tako kot majice in druga oblačila. Dodatna prednost promocijskih softshell jaken je tudi visoka trajnost. Zagotavlja, da se bo softshell jakna uporabljala dlje časa in vsakič promovirala organizacijo pred množicami, s čimer bo izpolnjen cilj trženja, kot si ga je zamislilo podjetje.
Dodaj odgovor